bukan cari glamor

bukan cari glamor

Monday, April 19, 2010

kenapa harus begini

hiks,da la entry xleh bla,tetibe ada gamba gedik lak an...hahha muntah la korg...
nampak ak mcm hepy,tp sbenanye aku sgt sedih sedih sedih.....T_T...


act aku sedih ngan family aku,aku rase kitaorg da xrapat macam dlu,lg2 bapak ak,hbgn ak ngan dye da makin renggang,mayb sebab aku da besa n ske gado ngan dye sebab kitaorg xberbeza pendapat...


aku nk hepy gelak mcm dlu balik....-__-"

ak sayang ngan parents ak k,walaupown ak xpenah gtaw dorg...ak malu la...hiks..
ak taw aku keras hati keras kepala keras perut segala,tp deep down inside,ak mang syg gle kt dorg...cume syg aku xdpt diluahkan ngan kata2...

*mama n papa,im sorry sebab slalu kecewakan korg...

*sigh*...this is for both of u...
|
|
|
|
|
i heartbothofu...


No comments:

Post a Comment