bukan cari glamor

bukan cari glamor

Thursday, April 8, 2010

aku xlayak judge org tapi ko mmg hati busuk part 3

yawwww,selamat datang yaww (tetibe)

okeh jum sambung...

pk jap....

sampai mane kite ari tu?

lupe...

cek balik previous entry....tett tett tett

okeh,da igt,emm walaupown kitaorg da berbaik(luaran sahaja ye,padahal masing2 mest nyampah punye)kakaka
kitaorg da jrg sgt tego2 ni..lalu tepi pown wat dekk je,kadang2 tu law ada mood je lau lalu kt dorg tibe2 aku wat lawak xikhlas...senyum punye lebar tapi ati membara sambil berharap satu ari ko dpt balasan yg setimpal..hahahaha.wtfghijklmn...sampai la kitaorg nk spm,sekali lg la bersalam salaman minx maaf sume...choyyy la,mest korg nk kate aku saje over2 marah lebih2,tp cbe korg bayangkan,dorg yg wat salah dlu,dorg yg cari pasal dulu,ble da berbaek dorg stil wat muke cm siot nk tunjuk muka sombong xbleh blah..dorg saje je minx maaf konon nk bg 1 kelas taw la yg dorg da betolkan keadaan tp dlm masa sama stil mcm xpuas ati ngan aku...HIPOKRIT ok...ok la,pas abes spm tuh kan teros cuti,mcm tu je la...lost contact...xkuasa aku nk kol tanye khabar segala...tp mse bufday aku dorg ad wish...thanx la yea...huuuu...

sambung balik perbualan aku ngan zana yg mase kt midvalley tu...

aku :nape ko ckp si A tu musuh ko??ape yg dye da wat kt ko?
zana :yelah,dye tu menggedik sgt na kaco bf aku...minx no tepon segala,mana aku xpanas an
aku: cmne ko taw??
zana :si Z bg taw aku...si A tanye kt dye pasal P kt si Z...pastu gedik2 minx no P kt si Z...(aku lupa tapi aku rase si Z xnk bg no sbb si Z taw si P ni bf zana...n si Z ni jgk kawan zana...)
aku :ko bia betol,aku xcye ahh,si A tu bkn cmtu,sure ko ta salah org.?.(si A lau dalam kelas bleh tahan sopan xla menggedik2 sgt)
zana :sure la,ak taw la dye,lau dye lalu seblah aku je ak mest perli dye bohsia ngah lalu weiii(hah ambek ko si A,sape suruh ko cari pasal ngan zana an)
aku :ko bia betol wehhh,si A tu da ad bf la si H...dorg da lame kapel,da dkt 4 taun wooo...xkn dye nk minx no bf ko kot...haisssh susah nk cye..
zana :yela (perbualan lain dirahsiakn),tapi betol la...

aku xbrape percaya sbenanye sebab aku xtaw cite sbena an...tp kalau betol si A wt cmtu,ske ati dye larh...cume ak percaya pada karma...what goes around comes around...kesimpulannyanye,kite semua xlayak judge org ngan pertanyaan cmni 'nape dye gemuk eh?xreti jaga makan ke?' 'nape idung ko kemek?' 'nape ko pendek' n jugak ayt mcm ni 'aku juz nk sedarkan ko' n bla bla bla....sebab tuhan da menciptakan manusia yg mempunyai kelebihan dan kekurangan yg tersendiri....kite semua xperfect an??lau ko cantik mcm mane pown,tapi dalaman sentiasa dengki ngan org,xgune gak an...lau ko hensem mcm mane skalipon,tapi kalau sentiasa mengutuk org,menilai org dari paras rupa,ko kumpul dosa gak an??lau ko femes mcm mane pon,kaye mcm mane pon,tapi pandang rendah dkt org yg xberkemampuan,mentaliti ko stil rendah...mcm cnthnye,lau kentut mest busuk an?xkire la miss world ke,artis ke,datuk ke,dak macho ke,awek cun ke,or ada ke bile dorg2 ni kentut akan mengeluarkan bau bauan seperti minyak wangi britney spears,salvatorre ferragamo,ck,burberry dan sebagainye?ad ke?mai habaq ckit...kite sume xsempurna ok!cuba terima kekurangan n kelebihan org laen ngan hati terbuka...ecehhh

mcm da terpesong je cte ni...sori la lau cte aku out of topic sebab otak aku agak weng weng ari ni...mate pown rase pedih sgt,mayb sebab slalu sgt menghadap skrin nih...kepada tiga org manusia yg pernah menjadi kawan baik aku sebelom ni,tetapi tidak lg skarang,lau korg baca cite aku ni,ni adalah ape yg aku rase atas perbuatan korg..aku ni bkn jenis forgive n forget ok...juz aku nk bgtaw,sepanjang kita berkawan dan rapat SUMPAH aku xpernah berniat burukkn korg ,xpernah nk menunjuk2 kt korg,xpernah nk memperkecil2kan korg,xpernah nk tikam blakang korg,n sentiasa nk terbaik untuk korg...korg da menunjukkan aku betapa manisnya ikatan persahabatan tp korg jugak lah yg menunjukkan aku pahitnya persahabatan...maafkan aku,tapi aku dah buang jauh korg bertiga dalam hidup aku...


~sekian

;)

No comments:

Post a Comment