bukan cari glamor

bukan cari glamor

Monday, April 5, 2010

ak xlayak judge org tapi ko mmg hati busuk part 2

*wink wink...

lepas aku stuju nak jmpe dorg kt library tu,ak pown tros jalan xpandang depan blakang kiri kanan nk jln g library...hati da berasap nehh...masuk2 library ak teros rembat surat khabar pastu tu cari port bawah kipas...sementara tu tergedek2 la si 3 org dak prasan bagos syiok tu dok kt tmpt aku....

aku :cakap la ape yg korg na ckp..aku tade mase lah n mls na lyn hal bodo cmni...

*masing2 diam tersengih2 xreti na serius...panas je aku...na je ak sound weh xpaya nk sengih2 na pusing sane sini la babiii...serius r ckit...tpi aku sound lembut je,....ak stil sopan santun ag n elakkan daripada memuntahkan perkataan2 yg kurang sopan...*ahakz*

G :kitorg sbenanya ajak nk jumpe pasal kitaorg nk selesaikan hal ni...kitaorg xselesa la bergaduh bermusuh cmni lgpown kita kan 1 kelas (butoh pak hang sng2 je ckp cmtu,igt aku ni sng2 nk maafkan manusia keji cm korg ke?puii puui puiii!!)
aku : aik time ni bru na ajk slesai???bru na terhegeh2 bangkitkan isu ni??dlu aku ni yg siap tanya korg ape masalah korg wat cmni korg lari dari aku kan??korg xnk kwn aku kn,lari2 dari aku,jauhkan diri dari aku,so aku bwat la ape yg korg nak!mmg aku pown da xd hati nk kwn ngan korg...XBATAK LA WEYYY!!
G :ktaorg x bermksud nak wat cm tu kt ko...cume nk sedarkan ko...(hell la korg!korg tu perfect sgt ke nak sedarkan aku??,ni ase nak ludah2 agi ni)
Hgurl :aah kitaorg wat cmni sbenanye nak sedarkan ko(menyampuk la si minah sorg ni plak *dye ni lau kua pakai tudung,xmcm aku free hair...tp walaupown pkai tudung,tp pakai baju ketat2 ya amat,pakwe keliling pinggang,curang sane curang sini,wat maksiat lg tu...hipokrit x?perfect sgt ke dye ni?korg pk la sendri...
A :aah,kitaorg juz nak betolkan keadaan je..
aku :haa kalau nk betolkan keadaan ckp la ape yg korg na ckp...
Hgurl :kitaorg sbenanye rase rendah diri berkawan ngan ko
aku :pehal plak???ape kejadahnye korg ckp ni??
G :yelah kitaorg rase ko ni ske menunjuk2...
aku:menunjuk2 ape??aku xpaham la

dah malas aku nk berdialog lagi,ponek jari ni haa...maksud dorg yg aku ske menunjuk2 tu adalah dari cara aku bawak duit blanje,pakai jam harga apa,pakai kasut ape,n dorg taw aku ni shopaholic...lau kua jln2 ngan dorg,aku mest la membeli barang an,baju ke,kasut ke,ape ke...lau aku bli kt tmpt mahal pown,dwet tu aku kumpul2 dulu bkn tros minx kt parents aku...salah ke aku wat cmtu??aiyaa cmne nk ckp ek,aku ni mang penggila baju kasut sume tu,alang2 ada rezeki lebih,aku beli2 la yg mahal2 ckit...untuk kepuasan diri aku je,lagi 1 berkualiti tahan lama,aku ni jenis ganas,lau bli barang cekai xsampai seminggu da rosak...lg satu,tiap2 ari aku g skolah aku dapat la dwet blanje RM???...slalu time rehat aku xmakan sebab aku ske mkn mse tgh hari sbelom na masuk kelas tambahan,dpt la diet ckit an...mse tgh hari tu plak,minah bertiga ni slalunye da abes wet sebab dowg slalu blanje mase rehat n dorg byr dwet kutu...so xkn mase tgh hari tu aku na melantak sorg2?da kate msg2 besfren an,xsampai ati la aku tgk dorg kebulur,so aku slalu offer r byakan mkn tok dorg dlu...ak sgt2 malu nk ckp nanti byr balik,so slalunye aku halalkan aje la ape2 yg aku da blanje dorg...

tp ape yg aku dapat pengorbanan aku tok kwn2 aku,pengorbanan aku tok tgk dorg happy ,tgk dorg sng las2 ak yg dipersalahkan,aku yg patot diberi kesedaran bak kate dorg...hancur hati aku,sakit hati aku,benci hati aku...aku benci ngan manusia2 xsedar diri cmni...xreti kenang budi...disebabkan kehidupan aku agk sng,bebas berbelanja,hanya disebabkan itu tali persahabatan yg ak sangka kekal sampai bila2 upenye putus tgh jalan...tapi itu hanya luaran,dorg xpenah tau ape yg aku penah tempuh sepanjang hidup aku,mcm mane family aku jatuh bankrap dlu pas tu berjaya bgn pelan2,n mcm2 ag la...

lepas da bertekak mulut lam library tu,las2 aku mengalah,salam2 pelok2 sume...ak pk sebab same kelas,nasihat syg2 aku,n yg paling penting na spm sume,...tp aku kan pandai berpura2,baik cmtu je la,tapi aku xpenah geng ngan dorg da lps tu,xpenah na rapat blik,na tego sesaje,nyampah ok!

*bersambung T___T

No comments:

Post a Comment