bukan cari glamor

bukan cari glamor

Sunday, April 4, 2010

ak xlayak judge org tp ko mmg hati busuk!!!

waduhh waduh waduh,lama benar x update blog ye...ske biakan blog yg baru lahir ni terabai...heeee...im soriii...ni tibe2 terasa nk update pown pasal ad cte yg kedebomm gak la...smalam ak pergi midvalley bersama ngan nad,sahruddin n zana...dorg ber3 ni sgt ngam2 ho ok walaupown bru kenal...sbenanye lama sebab 1 skuwl dlu tapi mse zaman skolah dlu kitaorg xpenah tego hahaha vangang...da abes skola bru na kenal2...kih3...smlm tgk wayang cte clash of the titans..best gak r..puas ati..lps tgk cte tu igt na men boling tapi pasal boling terlalu ramai org n da penuh,kitaorg decide jln2 je...fuhh naseb baek ta jd,lau tidak mereka ber3 mesti gelak syaitonn gitu tgk ak maen boling ala2 maen bawak bola pingpong dalam sudu,,apakahh??xd kene mengena...ari ni otak agak weng2 sebab byk rehat...kuikuikui...

ok berbalik kepada cte vavavoom td,mse ak,nad,sha n zana tgh makan dkt mid tu,terbukaklah 1 cte yg aku xsangke...

A : dak klas aku dlu yg leh tahan cun n bertudung..
S : kawan aku si syazana tukang pencerita
P :bf syazana yg termasuk dalam cite ni nant
H : bf A yg patot dikesiankn pasal awek dye curang..ahakz
Hgurl n G :sekutu A
Z :pengadu domba..hee
SYG2 :wana,nanie,zai,annes
nad n shah menjadi pendengar yg setia...

ctenye bermula cmni...

zana :babe,dlu mase ko klas 5c,ko rapat x ngan A??
aku:dlu mase awal2 mmg rapat gle tp gadoh psl dorg ad wat sumtin kt aku...skunk ak da benci dorg...npe??
zana:bgoslah...ko taw si A tu musuh aku sbenanye...


sbelom telenovela ni diteruskan,bia aku cte sebab ape aku benci dorunk...
dlu ak mang rapat ngan si A,G n Hgurl...dok dekat2,rehat same2,pegi mane pown same2 la mse kt skola dlu...hubungan kami rapat sampai la nk dkt peperiksaan akhir taun form 4 owt,aku ta brape ingt(frm 4 n frm 5 stil same kelas),si A yg mule2 menjauhkkan diri ngan aku,wat aku mcm xde harga diri coz tiap kali aku pergi kt dye,bleh dye blah pg tmpt laen...babi la kaww ingt aku hadap sgt ngan kaw g mampos la hati busuk perempuan keji!!lepas tu si Hgurl lak jd sekutu dye...mse tu aku redha je da la mse tu time exam,terganggu la gak pikiran aku...ok skip skip skip skip,lepas tu si G lak jauhkan diri drpd aku....ak da xtahan da mse tu...teros aku plak xtego dorg n pegi geng ngan syg2 aku iaitu nani,wana,zai n annes...syg2 aku tanye la npe aku xkwn ngan dorg,aku pown jawab nk watpe kwn ngan org yg dah menyakitkan ati aku n xhargai pengorbanan ak sebagai seorg kawan....sbelom ni bukan aku xpernah tanya dorg knape dorg wat aku mcm tu,tp dorg wat dekk je dan berlalu tanpa sebarang jawapan...sedihh aku mase tu,sedih sgt2..aku xsangke kawan yg aku da anggap sahabat dunia akhirat tbe2 pergi tinggalkn aku dgn kejam...emo da sta da nii...byk kali ak tanye ape masalah dorg sampai menjauhkan diri drpd ak...SUMPAH ak xpernah buruk2kan dorg dpn org len even ngan family sendiri pown aku cite sume benda2 yg baek tentang dorg...ak pernah menangis sebab hal ni...bile pk balik ak rase aku bodoh sebab sia2kan air mata aku untuk org yg xberguna mcm dorg...ble syg2 aku tanye nape aku tros xkawan dorg,aku pown cite la dorg pulaukan aku...hahha kena pulau dowh...pastu cte ni tros merebak ke 1 kelas...n aku ni kan ati keras,ak xtego da dorg langsong...memang da jd mcm musuh r...sampai la 1 ari tu,time tu kol 1.40 time ktorg balik skol,bila aku na tolak krusi nk balik,tbe2 si G dtg kt ak kate si A,G n Hgurl na jmpe kt library na discuss pasal gado2 nie...mule2 aku xnk sebab serius mase tu aku da benci dorg,ble dulu ak tanye knape dorg xnk jawab yg sekarang baru terhegeh2 nak bincang pehal kan...mmg kena pg mampos la ngan aku...tp setelah dinasihati oleh kawan2 aku yg len,las2 ak stuju...

*bersambung...teeheee

No comments:

Post a Comment