bukan cari glamor

bukan cari glamor

Friday, December 31, 2010

hampir2 ke 2011


assalamualaikum .

maaf , tuan blog ni baru pulih ingatan dia , so dia baru igt dia ada blog yg dah lame diabaikan . T__T .

mood : kekok

pejam celik pejam celik , kita dah nk masuk tahun 2011 . cepat kot masa berlalu , xsedar , kita dah nk meninggalkan tahun 2010 . pada aku , tahun 2010 ni byk la jugak kenangan manis , pahit ,dugaan , emosi yg aku lalui . jom imbas tahun 2010 :

* aku dah stat belajar dekat MSU (Management & Science University )
* dah ada pakwe baru , hehe , Helmi Farhan .
*ada lesen memandu . merayap !

yg ats tu antara 'highlight' lam tahun 2010 aku , byk lagi sbenanya benda2 yg jadi , malangnya aku xigt , kalau benda yg buruk tu lagi la aku mls nk igt kan .

oh lupa , AKU MAKIN GEMOK .

tpi xkisah lah , walau ape pun yg jadi , biarlah benda tu berlalu n aku nk igt untuk future je . yg lepas nk buat kenang , xleh nk berundur pun . kan ?

untuk tahun 2011 , satu je azam aku , nak UPDATE blog selalu !




No comments:

Post a Comment