bukan cari glamor

bukan cari glamor

Sunday, March 21, 2010

luah perasaan

basically entry ni psl ape yg aku rase skarang..

no pictures..bosan r tuwh..

-birthday aku tinggal 3 ari je lg...tapi aku tak rase hepy..
sume wat cm xtaw je..

-smalam aku terbeli tshirt yg agk mahal..mule2 ak igt na simpan dwet,tp ak ske sgt ngn tshirt tuh..ak bli,walaupon
mahal..aku salahkan kedai tuh sebab jual mahal2..

-skarang da pukul 4 ptg tapi aku xmakan apa2 dari pagi..ok tipu ak mkn 4 keping biskut je..xde mood na mkn..

-mood ak xtentu hala skarang ni..ak da jd makin malas..

-badan aku nakin gemok walaupun ak xmkn byk...metabolisme rendah...babii

-ak na tinggi...ak menyesal dulu xminum susu...

-ak nak bli beg n seluar...n baju lg n shorts..harap2 mase bufday aku,ak bleh minx benda2 tu..

-hp da gile...byk butang rosak n susah nk tekan...bateri pon bleh tahan 1 jam je lpas tu low teros n padam..

-sape2 yang ta puas ati ngan ak BUTOH hang

-aku lupe ape lg yg aku rase,cukup la wat mase ni...

T__________T

No comments:

Post a Comment