bukan cari glamor

bukan cari glamor

Saturday, March 13, 2010

AF8-sape bakal bersinar?

(bakal pengetua AF)


td ptg ak makan dua biji pisang yg besar dan sedapp dgn harapan malam nant ak kenyang xpyh mlantak...tp mase ak nk ambik air kt dapo sebelum landing dpn tv tgk AF tibe2 ak jumpe 1 lembaga tgh duduk dkt dapo dan pada mse yg same ak ad bau telo dadar yg baru digrg siap ngan bwg sume....lepas tu lembaga tu yela2 bpk ak sbenanye(seram plak gune lembaga) tgh mkn telo dadar yg die grg tu sambil ajak ak mkn..
bpk:dah meh la mkn
aku:ehh tak nak la da kenyang

diamm...aku cuci pinggan yg bertimbun kt sinki
ak kemas2 dapo
aku bukak rak pinggan ambik pinggan pg kaut nasi..yee ak nk mkn..

bpk:kate td xnk mkn
aku:tgk cm sdp...xtahan laa

ye walaupun cume telo dadar tp dgn tgn ajaib bpk aku tu,makanan yg paling simple pown bleh jadi sodapp..
kalau korg ta cye,cbe suroh bpk korg msk...ok xd kene mengena tp ske ati la korg nk cye ke x..
Lepas da amek nasi pe sume,ak pg hadap dpn tv nk tgk AF sambil mkn..peserta mula2 ak da terlepas..ok tape ak tgk jee...gandingan Jimmy Shanley ngan Sarimah Ibrahim ak ta berapa na minat sebab ape pown aku xtaw...cume ak rase Sarimah nmpk agk tua utk digandingkan ngan Jimmy..tapi tape la,ak ta kesah..juri2 plak terdiri daripada Adlin Aman Ramlie,Ning Baizura n Aznil Hj Nawawi...masuk peserta ke 4,ak tuka channel 119 nk tgk galaksi...ok skarang ak sedar yg ak da xminat AF..pentas dye,dewan dye sgt2 malap membuatkn ak rase mcm menonton cerita hantu..peserta ak xnk komen la psl ak xdgr sore dorg...tp ak rase AF ni da terlalu lame n perlukan pembaharuan yg drastik ataupon ASTRO wat je program yg baru supaya nampak lebih segar dgn konsep yg vavavvoomm..kan3?Tp AF musim 8 ni bru je mula,kite xtaw ap akn jd di mse dpn kn,mne taw ad sorg 2 org 3 org 4 org bintang AF yg bakal meletup mcm fenomena Mawi world dlu..



No comments:

Post a Comment