bukan cari glamor

bukan cari glamor

Monday, January 31, 2011

hujan rahmat...

sejukkkkkk . start ari ahad hujan xberhenti2 . n cuaca redup je , xde panas langsung . xpe la , mayb awan dah byk sgt takung air kut , hehe . or mayb , sebab yg di ats tu faham kesedihan aku dan menurunkan hujan untuk beberapa hari ni . cuaca yg mendung juga menunjukkan betapa suramnya hatiku . PANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG !

okeh , smlm ahad , mmg plan duk uma je , nk kemas2 sume , lagipun hujan dari mlm sabtu tu smpai ahad xberhenti2 kan ,agk xminat r kua waktu hujan2 ni , bek duk uma , rehat2kan diri lagi bagus kan . so mlm smlmnya , korek2 peti ais , terjumpa la pulak sepeket cendawan tiram , ni rasa2nya beli sebulan opss beberapa minggu yg lalu ,untuk nk buat goreng tepung , tpi xsempat2 . seb bek la smlm tu xde wat pape keja , boleh la setelkan hasrat hati yg lama terpendam nih . lepas solat maghrib tuh , cepat2 masuk dapur nk menggoreng .(sebab xsaba nk mkn) .


*pusingkan pale sikittt . ni tgh goreng . abaikan kuali hitam tuh .

satu peket tu byk k , leh buat mkn2 kunyah2 untuk 4 org , tpi kalau perut kau mcm kingkong , ko sorg pun leh habiskan .n nasib baik la , percubaan pertama buat cendawan goreng tepung ni menjadi . sgt crispy n xberminyak okehhh ! *vangga* .




* sgt senang untuk dibuat dan berkhasiat untuk dimakan . heh .yela , dari ko mkn cikedis , yg ni lagi elok kan ?!


untuk hari ni plak , aku pegi tgk wayang cte green hornet . pergh memang sejuk habis la kt dalam panggung tu , aku ase smpai nk beku dah , ase nk peluk je mamat sebelah tpi kang xpsl2 aku kena lempang pulak HAHHAHA . enjoyed . dpt gak kua jln2 cuci2 mata n dpt rembat satu baju ! hahaha . nk berjimat kunun . pfft .n terima kasih la kepada yg menemani saya tdi yeee . sgt2 menghargainya .:D

tpi masa balik umah tdi , baru aku teringat , kena buat report n aku xstart pape lagi , due date ari rabu ni . xpe2 , mlm esok ko buat la smbil xtido n nangis2 stress ye bedah . skunk lek luuuuuuuuu . nk pegi tgk tv la , xpenah lepas kut episod awan dania . kelakar je cte tu .

bai .

No comments:

Post a Comment