bukan cari glamor

bukan cari glamor

Sunday, January 16, 2011

hoho balik kg .


*3 hari kt kg 3 kg naik berat . hebat clapclap*


sbenanya plan balik kg ni sgt mengejut , aku balik je dari keluar mlm kames tu , trus mak aku gtaw , esok kita balik kg , wahh , sng je . aku pun orite je ah , sebab kelas pun xde kan , so pagi jumaat tu kitaorg bertolak , act aku n mak aku je yg balik , 2 org je pun , heh . kitaorg bertolak awal dalam pukul 9 pagi . n sampai pun dekat pukul 1 sebab sbelum tu kitaorg brenti kt tapah makan2 rehat2 jap . ohh kgku di bandar baharu kedah yee . =) .untuk hari jumaat , duk uma je ,sembang2 , main2 ngan cousin aku , rehat2 .
hari sabtu plak , me , mak usu (mak sdare) n my mom pun keluar la area2 situ , jalan2 . sbelom tu pegi bank sebab nk cik jah nk keluarkan duit , seperti bese , pegi atm , aku yg kena buatkan , sebab cik jah ni agk lemm sikit kalau pakai atm , hahahah , cash deposit pun sama -.-' . dia gtaw password dia ***** . bila da tekan password , xsah plak , sudahh , cik jah ni mang over , password sndri pun lupa . lepas tu , try password lain , ok boleh , mse nk kluakan duit kt mesin atm tu , dekat screen dia ada cakap tunggu sebentar n tunjuk jam n jam dia tunjuk pukul 3 , lepas tu aku pun saja je ckp kt ciik jah , ma ni dia tunjuk jam kol 3 , kol 3 nanti baru duit tu nk kua , n dushh kena luku di kepala sambil cik jah kata sambil gelak kambing , ohh ko igt aku bodoh sgt ek . haha .
lepas dah setel tu , pegi la mane2 tempat yg nk pegi , beli tu la beli ni la n yg bestnya tibe2 cik jah blanje cermin mata . sebab aku ni silauuu kalau bawak keta mlm2 . so kena la buat 1 . kebetulan owner kedai cermin mata tu baik ngan mak usu , so pegi pagi tu , cek power pe sume , pilih frame spek pe sume , petang tu dia dah siapkan . cepat gila babs .hehe .
bila kt kg ni , keja kami , makan duduk sembang tido makan duduk sembang tido , memang xaktif langsung . kalau sebulan duk kg , mau nya balik cni berat dah hampir sama ngan gajah :D .
n now , dah sampai pun kt umah ,tpi tiba2 rindu pulak kt cne . heh . xpe la , nnti bila ada masa lagi ,balik la lagi kg . bila dah balik cni , mcm2 bendalah nk buat .
ok nk basuh baju .
bai .

No comments:

Post a Comment