bukan cari glamor

bukan cari glamor

Tuesday, February 8, 2011

akhirnyaaaa

yeayyy , semalam kan aku ada gembar gemburkan yg hari ni aku nk makan red velvet cake . so , tdi akhirnya tercapai la permintaanku untuk mkn kek itewww . n hari ni dalila yg drive aku g EMPIRE subang , ala bukan salu kan . kek tu ada jual kt cafe WHISK , sebenarnya tmpt lain pun ada gak kek tu , tpi aku rasa kat whisk yg paling sedap . gamba kek n kedai tu xamek la pulak , sebab maluuuuu . cashier cafe tu ala2 comel gitewww . aww lepas ni nk pegi la . HAHHAHA , selain red velvet cake , dorg ada jual macaroons , n kek2 lain . xpe2 , nanti lagi skali aku pegi , aku buat muka tembok kat situ , aku tangkap gamba kedai dia , kek2 dia , sume2 lah ok ? =) .

so lepas dah mkn kek tu , aku beli satu slice je , sebab besar , tu pun aku byk tolak kt dalila , sedap memang sedap , tpi byk gila . harga cake tu 11.90 per slice . nanti kalau korg singgah EMPIRE , pegi la WHISK , dekat ngan JAYA GROCERY . =)

lepas makan kek tu , kitaorg g la jalan2 , masuk kedai2 yg ada kt ctu , walaupun byk barang yg menarik minat , aku buat derk je , fuhh , seb bek iman hari ni kuat xbeli pape . syabas betehhh .lepas dah jalan2 tuh , kitaorg nk lunch , so pergi la ngapngap kt `1901 hotdog tuh . aku order sosej je , tpi yg long , dua pulak tuh , satu beef satu aym , selamat la boleh masuk . heheh :D . then , kitaorg sambung jalan2 , n masa tu , jumpa satu kedai kek ni , comel2 gila , trus teringat nk belikan kek untuk one of our classmate yg harijadi dia ahad lepas , tpi baru dpt jumpa today . so me n dalila share la duit beli kek yg comel tu . (masa aku tgh tulis ni baru aku teringat yg aku xtangkap gamba kek kitaorg beli tu T__________T) . btw , HAPPY BIRTHDAY TO U , UUGKU HANNA ATHIRAH .


*ini antara fondant kek yg ada jual kt ctu , gila comel kan ? n sgt2 lah romantik kalau lelaki nk propose awek dia . teeheee . cute n sweet gila . awhh . dpt berangan pun jadi la kan . hahah

eh byk lagi nk cte , tpi mcm mls , so cukuplah ni .

p/s : nape tdi aku xdpt focus kt klas ek , asyik mengelamun je . sorry sir . hihi . tdi yg bab foodservices tu saya betul2 paham . ^_^ .


*kalau xletak gambar nnti korg rasa xseronok lak kan . :p


sudah la bedahhhhhhhhhhhhh ..

bai .

No comments:

Post a Comment